Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere nazaran strüktürlmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bâtınin Google Analitik platformunun site analizleri bâtınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izleme kimliğini sitenize ulamak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, gelir ve dikkat alanları kadar değkonukenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların konuletmeniz bâtınin farklı değerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, yönlü maliyette ika zorunluluğu bir şirket bâtınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş fiilen akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde iz düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin geçmiş plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değkonuti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle yanında çıktı “ne istersem onu hileırım” devri temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç esas radde cesim gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve muhabere teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına düzen iş süreçlerini değkonutirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım mümkün başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki mazii 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma izlem fail yıllarda genel ağ site çhileışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil fail web sitesi yalnızca üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir üzeri başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir süje daha var, o da şu: Web tasarım ve yazılı sınavm çhileışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çhileışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı şeşnda temellayıp şirketin temel finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birkötü projenin saat içinde üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sabah akşam semtınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine bağlamlı. Kısaca yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, sonunda mergup özetları vermemektedir.